söndag 28 februari 2010

Första kalaset

Igår, lördag, var vi på födelsedags hos Markus och Emma. Vi firade Markus 23-årsdag, detta var Tildas första "kalas" så självklart var hon finklädd i klänning och strumbyxor =)Det var också första gången hon träffade sina kusiner Markus och Tomas. Jag tror hon lyckades charma dem också....eller vad tror ni? Jag tycker de ser rätt nöjda ut där de sitter med sin "lillkusin".
Vi saknade dock två av de andra kusinerna på kalaset, Ellen som jobbade och Anders som är hemma i Dubai.
Men Ellen har varit och hälsat på lillkusinen här hemma, men Tilda har hunnit växa lite sen dess ;o)

Tilda har ytterligare två kusiner på min sida, Maria och Sabina, men den första bor i Stockholm och den andra i Göteborg, så än har inte Tilda träffat dom.
Även på Johans sida har hon sex kusiner, tänk sammanlagt tolv kusiner och jag som inte har en enda.


Idag har vi bara varit hemma och vilat oss eftersom Tilda har haft ont i magen i natt.
När vi myste tillsammans i eftermiddag tog jag dessa underbara bilder på Tilda och hennes pappa.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina de är allihopa mina barn och min lillasysterdotter Tilda.
Härliga pappabilder, akta näsan Johan!
tycker Christina.

Anonym sa...

Fina bilder du lagt ut! Synd att jag inte kunde vara med.. Massa kramar till hela familjen / Ellen

Anonym sa...

Helt underbara bilder!! Precis som bilden i tidningen idag. Så fina ni är tillsammans!

Kramar <3