torsdag 12 februari 2009

Födelsedagsfirande

I går kväll firade vi Elvis födelsedag. Naturligtvis fick han paket =) Tre stycken: en grisknorr, en vomburgare (bara godsaker som ni ser) och en mjukismammut med pipljud.


Får jag öppna min present nu?
Kul med paket....
Kolla in "vildhunden" som dräper mammuten =)
eller är det en "sabeltandad tiger", svårt att säga ;o)
Johan och jag åt en god middag och lyxade till vardagen med en flaska rött vin. Köpte en av Systembolagets nyheter, Chat-en-Oeuf 2007 (nr 96627) det var riktigt gott så det rekommenderas, som bonus var det en härlig etikett på flaskan också, något för alla kattälskare. Namnet på vinet är franska och betyder "Katt på ägg".



6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dig också, brorsan! Hade varit kul att få träffas någon gång:) Kram från Shiro.

Anonym sa...

Mm, maten ser god ut :)
Fin leksak Elvis fick!
Kram ELlen

Anonym sa...

Tack detsamma brorsan! Du ser ut att ha haft en god födelsedag, det hade jag med :D

vardagen på landet sa...

Grattis Elvis på födelsedagen.
Så duktig du är på att öppna paket.

Middagen ser ju god ut och vinet ska jag definitivt prova.
Ha en trevlig helg.
Kram Sylvia

vardagen på landet sa...

Hej Lotta och Johan.
Tack för hälsningen.
Vi önskar er också en riktigt mysig alla Hjärtans dag.

Janne och Sylvia

Anonym sa...

KRAM på alla hjärtans dag! <3 Ellen