fredag 30 januari 2009

35 år ung ;)

Jag fick tillfälle att le tidigare idag. På väg hem från jobbet passerar jag Ljunbyholm och brukar passa på att handla på ICA där eftersom jag tycker deras ICA är bättre än vår ICA butik i Smedby. Jag köpte några folköl till fredagens måltid och blev full i skratt då kassörskan frågade mig efter legitimation….:-)
Visst jag kanske ser något yngre ut än vad legitimationen visar men yngre än 18 är väl ändå lite att ta i?

Jag fick sedan en glad överraskning när jag kom hem, min älskade sambo Lotta hade köpt en present. En kokbok skriven av allsvenskan absolut bästa spelare Rasmus Elm, blir roligt att prova hans recept.

Nu blir det helg till 100%.
/Johan

1 kommentar:

Anonym sa...

*asgarv* Folköl o Legitimation ... du måtte blivit aningen road.
Kanonhäftiga namn på grabbarna förresten. Kommer förbi någon kväll o kikar på underverken.

/Marie