måndag 11 februari 2008

Rastgård

Jag kan väl inte skryta med att jag någon riktig ”Handyman” även om jag tycker jag lär mig lite undan för undan. Jag har i all fall lyckats få ihop en rastgård till katterna så att de kan gå ut och ta lite luft när de känner för det. Resultatet kan ni se på följande bilder, tyvärr inte alldeles lätt att fota i mörker, ögonen blir minst sagt spöklika…:-)

Katterna gillar rastgården och det är nästan alltid någon därute för att titta på värden utanför och titta på alla förundrade grannar som går förbi och glor så "ögonen håller på att trilla ur skallen".
De nedsågade björkarna har kommit till användning och erbjuder nu lite klätter- och klösmöjligheter till katterna. Så småningom ska de få lite hyllplan att sitta på också. Så här såg det ut ikväll när de fick inspektera den nya "inredningen".



Inga kommentarer: