måndag 2 november 2009

Diplomerad

I förra veckan slutförde jag min utbildning och kan numera titulera mig Diplomerad Hundfrisör =) På tisdags kvällen hade vi avslutning hemma hos vår lärare Marina med god mat och dryck. Jag drack alkoholfritt så klart men ett halvt glas skumpa blev det för att skåla med, det tror jag inte "bebban" tog någon skada av . Naturligtvis kände vi alla ett visst vemod då detta var slutet på utbildningen och sista kvällen tillsammans. Elvis kommer att sakna sin lilla norska "flickvän" Bonnie. Det var som om de visste att de snart skulle skiljas åt när de kröp ihop på soffan tillsammans.

Hela gänget samlat =)

På onsdag morgonen innan hemfärd tog vi kort där vi håller våra diplom.

8 kommentarer:

Anonym sa...

GRTTIS Lotta!
Kramissar Marie

Henrietta sa...

Stort Grattis! Jag såg att du/ni ringt? Hoppas jag inte missade något viktigt!
Grattis även till bebbarna, kan ni inte döpa dom till julteman? Typ russin, kanel och ingefära? Eller bara fina namn, Ebon, Napolion och Alfred?
Kram Henrietta

Anonym sa...

Grattis Lotta så jättemycket. Vad kul att du är klar. Lycka till i fortsättningen

Anonym sa...

Hej Lotta o Elvis!Ni har båda varit jätteduktiga,jag hoppas av hela mitt hjärta att allt bara kommer att bli kul o lönsamt i framtiden med ett litet hundtrim.Kramizz Lena Hjalmar o Titusen som har blivit som en golenvalp

Malin sa...

Stort grattis Lotta! :)

vardagen på landet sa...

Jättestort Grattis Lotta.Då vet jag vart jag ska åka när det är dags för Oskar att trimmas.
Så fina de är små bebbarna.
Ha en härlig helg.

Kram Sylvia

Anonym sa...

Stort GRATTIS Lotta!

Kramar

Anonym sa...

Glömde ju gratulera till kattbebisarna så GRATTIS igen!