onsdag 16 juni 2010

Spegel, spegel på väggen där....

...säg vem som sötast i världen är! Att spegla sig är såååå roligt =)

Här är katten Jane med också.

Ett annat nytt intresse för Tilda är att "läsa" tidningen =) Här har hon fått tag i min "Bygg nytt & renovera-tidning". Bernt är snäll och låter henne bläddra för fullt ända tills "tråk-mamma" byter ut den till leksakskatalogen istället. Men den verkar falla lilla fröken i smaken, ser ut som om hon hittat något hon gillar. Tror att hon visar farmor vad hon önskar sig.... verkar vara en plaskpool på den sidan.

I lördags firade vi min födelsedag, tack för alla fina presenter =) Bland annat fick jag äntligen mina Pro Marker pennor, något jag önskat mig länge, nu ska här målas =)Andra presenter var härliga frottéhanddukar, duschcreme, bodylotion, läppglans, presentkort på kläder, ett par snygga sandaler och en suverän uppfinning - en "ryggsmörjare". Man häller bodylotion i behållaren och kan sen smörja in sig själv på ryggen med hjälp av den.

Tilda hann med lite läsning tillsammans med moster Catarina. Glada födelsedagsflickor!Den bästa presenten man kan få har jag redan- min älskade Tilda!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara Tildis! Så fina bilder! Nu har jag så många babyfötter så jag vet inte vart jag ska ta vägen...:)

Anonym sa...

haha är det du Sabina som kommenterat ovan? ;) Klart att Tilda är sötast i världen ! Underbara bilder på en härlig tjej. O du Lotta är också väldigt fin på korten!! kramar Ellen

Ingrid sa...

Vad söta ni är båda två. Jag blir varm i hjärtat när jag ser er. Lyckliga ni som har en sådan fin flicka.

Anonym sa...

Moster Stina tar med en kasse tidningar till dig Tilda nästa gång vi ses. Kram sötnosar.

Henrietta sa...

Stort grattis i efterskott. Ni är söta som socker båda två ♥