torsdag 12 juni 2008

Studenttider

Min guddotter Ellen har tagit studenten, jag är sååå stolt över henne =) Jag önskar henne all lycka i "vuxenlivet".
En mycket varm onsdagseftermiddag tog vi, hela tjocka släkten, emot henne på skolgården. Coola grabbar på studentuppvaktning, Markus - till vänster och Tomas - till höger, är bröder till studenterskan. Ubbe i mitten är hennes pojkvän.

Tredje brodern, Anders, är hemma på besök tillsammans med flickvännen Anna. Det blir så sällan vi träffas eftersom de bor i Dubai. Jag saknar ofta Anders men unnar honom självklart att" se sig om i världen" som han gör. Värmen här hemma är ju ingenting i jämförelse med den i Dubai -så enligt Anders var dagens temperaturen alldeles lagom ;o)

Dagen till ära var alltså nästan alla syskonbarnen närvarande, utom vår lilla "göteborgska" Sabina som tråkigt nog inte kunde komma ifrån för skolan. Men hennes storasyster Maria tillförde lite stockholmsglamour =)


Rubriken på det här inlägget kunde också har varit "solbrillor har vi allihopa....utom Ellen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vilka fina bilder, Lotta!
Både från min student och alla hundar!!
Jättekul o se. =) Stor kram ellen