lördag 6 september 2008

Kattungarna snart 9 veckor

Nu är snart kattungarna 9 veckor och busar omkring i hela huset, på nätterna drar de omkring som en flock råttor och det rasslar mot golven:-). Lana och Forastero är tingade och skall flytta till Växjö tillsammans, vi är jätteglada för vi vet att de kommer få det jättebra hos sina nya "människor".

S*Offsides Criollo
S*Offsides Forastero
S*Offsides Porcelana

S*Offsides Trinitario



Handlade kattsand i veckan, när jag kom hem upptäckte jag att det var ett litet monster i sanden. Det måste ha kommit med från fabriken...

5 kommentarer:

Malin sa...

sötkatter
ni kan reklamera påsen tycker jag, skicka den till mig med innehåll

Henrietta sa...

Så söta bebbar! Fast jag tycker att ni reklamerar påsen med innehåll till mig istället :o))
Kramar

Henrietta sa...

Du vet dom söta stämplarna finns närhelst du har lust att komma och pyssla!
Sköt om dig!

Anonym sa...

Hej! jisses så söta kissar! Önskar jag kunde ha en... *suck* Hoppas allt är bra med er. Fabbe och jag mår bra, vi har varit barnvakt åt kusinen Lucas i dag!
Kramar!

Anonym sa...

Vad stora kissarna har blivit och Elvis med. Barner frågar fortfarande när Elvis kommer på besök igen. Dom missade ju honom förra gången ;0) Jaaa, det känns att man aldrig har tid eller ork så att det räcker. Fina bilder har du också tagit och pengarförvaringen var ju jättefin!
Det vore kul att träffas igen :0)
Rickard hälsar också!

Kramar