torsdag 17 december 2009

Fågelspaning och dop

Jag försökte tala om för Misis i morse att det var för mycket snö i rastgården för att vara ute. Men hon tjatade och tjatade om att luckan skulle öppnas så jag gav med mig. Nu sitter hon i rastgården och spanar på småfåglarna, trots att matte sagt att man kan se dem lika bra från den varma sköna fönsterhyllan =)
Äntligen har jag bestämt mig för vad Dibas både pojkar ska heta...Den spottade har fått namnet Goliat och den svarta heter Moses. Här ligger de båda "tjockisarna" och diar.

5 kommentarer:

vardagen på landet sa...

Så fin hon är lilla Misis.

Fina namn på de små.De ser helt underbara ut

Jennie sa...

Vilken tur som har en katt som VILL gå ut! Här sitter de bara på fönsterbrädan och blir bara sura på mig när jag tycker att de SKA gå ut en sväng! =)

KRAMAR!

Anonym sa...

Underbara foton alla Elvisså söt o kattungarna o lilla Missi förstås.Hej Hopp Lena

Anneli sa...

Såå underbara katter och kattungar, måset säga till Ann att vi tittar förbi hos dig så jag få se dessa godingar live.


Jag och önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kraaaaaaaaaaaaam från Anneli

Jenny sa...

Härligt att Misis fick komma till er! Hon är ljuvlig, den lilla damen. ;-) /Kramar Jenny